Бєльчев, П. В. та Павленко, І. А. (2015) Роль і місце культурно-історичної складової змісту освіти у підготовці майбутніх вчителів математики в педагогічному університеті. Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти, 2 (7). с. 15-20.
|
Text
418-816-1-SM+.pdf Скачати (522kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглянуті теоретичні засади цілісності змісту вищої математичної освіти. Визначені роль і місце культурно-історичної складової змісту математичної освіти у підготовці майбутніх вчителів математики.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики |
Користувач, що депонує: | Кафедра математики і фізики |
Дата внесення: | 23 Лип 2019 09:09 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4391 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |