Житнік, Т. С. та Москальова, Л. Ю. (2018) Нові аспекти соціально-культурного супроводу дитини з інвалідністю (у рамках реалізації громадського проекту “Академія сучасного дитячого мистецтва”). Ukraine–EU. Innovations in edukations. Technology. Business and Law: зб. міжнар. наук. пр.. с. 365-367. ISSN 978-617-7571-12-3
|
Text
23 житник.pdf Скачати (291kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розкрито сутність та важливість створення інклюзивної освітнього простору у зв’язку з впро- вадженням інклюзії як в загальноосвітні навчальні заклади так і в початкові спеціалізовані мистецькі навчальні заклади. Розкрито можливості реалізації соціальної активності суспільства та громадськості у вирішенні завдань щодо покращення умов для дітей з інвалідністю. А саме, використання громадського бюджету (партиципаторного бюджету) на місцевому рівні з метою демократизації процесу поліпшення умов для дітей з інвалідністю в умовах міст України. Представлено громадський проект (2018 рік), що пропонує вирішення відсутності безкоштовних закладів, в яких займаються професійним творчим розвитком та естетичним вихованням дітей з категорії мало- забезпечених верств населення, вимушено переміщених осіб, діти з інвалідністю у сучасних техніках.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 23 Лип 2019 09:08 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4361 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |