Житнік, Т. С. (2018) Етимологія та смислові ознаки терміну «художньо-творча активність» в контексті розвитку особистості. Гуманітарний вісник ЗДІА (72). с. 137-145. ISSN 2072-7941
|
Text
22.pdf Скачати (1MB) | Перегляд |
Резюме
Актуальність дослідження розглядається у площині еволюції суспільства та особистості. Суперечності між напрямками розвитку системи освіти та потребою самої особистості бути художньо-творчо активною актуалізують тему дослідження.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 23 Лип 2019 09:08 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4358 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |