МДПУ репозиторій

Психологічні особливості прояву інтелектуальної обдарованості у студентів

Каткова, Т. А. та Титаренко, О. І. (2019) Психологічні особливості прояву інтелектуальної обдарованості у студентів. Вісник Одеського національного університету. Психологія, 24 (1 (49)). ISSN 2077-1746, ISSN: 2304-1609 (Print); 2415-3494 (Online) (У процесі публікації)

[img]
Перегляд
Text
Каткова_Титаренко-26.04.19-конвертирован.pdf

Скачати (253kB) | Перегляд

Резюме

Стаття присвячена теоретичному вивченню та методологічному обґрунтуванню впровадження комплексного підходу у систему реалізації потенціалу інтелектуальної обдарованості студентів. Проблематика обдарованості загалом та інтелектуальної обдарованості зокрема була і залишається надзвичайно актуальною, оскільки розквіт кожного суспільства залежить від наявності у ньому обдарованих особистостей. В сучасному світі, як ніколи до цього, рівень благополуччя суспільства, багато в чому визначається наявністю інтелектуальної еліти у най різноманітніших сферах життєдіяльності. В умовах ускладнення соціального життя необхідність орієнтації у плюралістичному світі однозначно підвищує вимоги до інтелектуальних можливостей людини, рівень розвитку яких значною мірою визначає здатність суб’єкта ініціативно, самостійно, творчо обдумувати та приймати реалістичні рішення. Реалізація потенціалу інтелектуальної обдарованості має також неоціниме значення в житті кожної людини і в зв’язку з забезпеченням тим самим можливістю «відбутися», здійснити себе. Адже максимальну користь людству приносить «потрібна людина у потрібному місці, в потрібний час», якими і є інтелектуально обдарованні люди.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології
Користувач, що депонує: Користувачі 4413 не знайдено.
Дата внесення: 05 Черв 2019 06:42
Останні зміни: 12 Жов 2021 10:15
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4314

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу