MDPU Repository

Проблема гармонізації системи освітянських вимог і професійних запитів студентства за умов трансформації інституту освіти

Александров, Денис (2014) Проблема гармонізації системи освітянських вимог і професійних запитів студентства за умов трансформації інституту освіти. Versus (3). pp. 83-87. ISSN 2310-4562

[img] Text
811-1546-2-PB.pdf

Download (231kB)

Abstract

Аналізуються суперечності, що виникли між системою вимог вищої школи і сукупністю професійних орієнтацій суб’єктів освітнього процесу. Проблема гармонізації розглядається в соціально-психологічному вимірі в контексті професійної життєтворчості, побудови особистісного смислу освітньої діяльності. Гармонізація розуміється не як штучна оптимізація системи освітян­ських практик (у метафізичному сенсі), а як усвідомлене входження суб’єкта до системи соціально-освітніх відносин (у діалектичному сенсі). Наголошується, що бажаний компроміс «суб’єкт – освітнє середовище» можливий за умов розв’язання ряду адаптаційних проблем і проблем професійного самовизначення студентства, набуття освітянською системою належного рівня самоорганізації як необхідного співвідношення показників, які злагоджено під­тримуватимуть її за нових умов.

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Природничо-географічний факультет > Кафедра історії, археології та філософії
Depositing User: admin admin mdpu
Date Deposited: 17 Mar 2016 08:00
Last Modified: 08 Oct 2019 07:38
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/431

Actions (login required)

View Item View Item