МДПУ репозиторій

Проблема гармонізації системи освітянських вимог і професійних запитів студентства за умов трансформації інституту освіти

Александров, Денис (2014) Проблема гармонізації системи освітянських вимог і професійних запитів студентства за умов трансформації інституту освіти. Versus (3). с. 83-87. ISSN 2310-4562

[img] Text
811-1546-2-PB.pdf

Скачати (231kB)

Резюме

Аналізуються суперечності, що виникли між системою вимог вищої школи і сукупністю професійних орієнтацій суб’єктів освітнього процесу. Проблема гармонізації розглядається в соціально-психологічному вимірі в контексті професійної життєтворчості, побудови особистісного смислу освітньої діяльності. Гармонізація розуміється не як штучна оптимізація системи освітян­ських практик (у метафізичному сенсі), а як усвідомлене входження суб’єкта до системи соціально-освітніх відносин (у діалектичному сенсі). Наголошується, що бажаний компроміс «суб’єкт – освітнє середовище» можливий за умов розв’язання ряду адаптаційних проблем і проблем професійного самовизначення студентства, набуття освітянською системою належного рівня самоорганізації як необхідного співвідношення показників, які злагоджено під­тримуватимуть її за нових умов.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії > Фахові видання
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 17 Бер 2016 08:00
Останні зміни: 04 Лист 2020 12:16
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/431

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу