Александров, Денис (2014) Проблема гармонізації системи освітянських вимог і професійних запитів студентства за умов трансформації інституту освіти. Versus (3). с. 83-87. ISSN 2310-4562
Text
811-1546-2-PB.pdf Скачати (231kB) |
Резюме
Аналізуються суперечності, що виникли між системою вимог вищої школи і сукупністю професійних орієнтацій суб’єктів освітнього процесу. Проблема гармонізації розглядається в соціально-психологічному вимірі в контексті професійної життєтворчості, побудови особистісного смислу освітньої діяльності. Гармонізація розуміється не як штучна оптимізація системи освітянських практик (у метафізичному сенсі), а як усвідомлене входження суб’єкта до системи соціально-освітніх відносин (у діалектичному сенсі). Наголошується, що бажаний компроміс «суб’єкт – освітнє середовище» можливий за умов розв’язання ряду адаптаційних проблем і проблем професійного самовизначення студентства, набуття освітянською системою належного рівня самоорганізації як необхідного співвідношення показників, які злагоджено підтримуватимуть її за нових умов.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 17 Бер 2016 08:00 |
Останні зміни: | 04 Лист 2020 12:16 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/431 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |