Волков, Олександр (2014) Моральна ініціація і трансмісія в педагогічному дискурсі. Versus (3). с. 75-82. ISSN 2310-4562
Text
810-1544-2-PB.pdf Скачати (261kB) |
Офіційний URL: http://ojs.mdpu.org.ua/index.php/versus/article/vi...
Резюме
Розкривається екзистенціальний аспект моральної ініціації та трансмісії в педагогічному дискурсі. Педагогічна ініціація тлумачиться як засіб формування моральності, а трансмісія – як передача досвіду існування. На основі зіставлення відношень між можливим і належним з’ясовується можливість формування моральності. Досліджуються аспекти реалізації вимоги «стати таким» щодо Іншого та світу. Розглядається здатність до конституювання у процесі екзистенціальної трансформації. Висвітлюються різні аспекти педагогічної трансмісії, визначаються її недоліки та критерії достовірності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 17 Бер 2016 08:00 |
Останні зміни: | 04 Лист 2020 08:27 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/430 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |