MDPU Repository

Виховання людини культури: культурологічні інтенції нової освіт-ньої методології

Будько, Марина and Троїцька, Олена (2014) Виховання людини культури: культурологічні інтенції нової освіт-ньої методології. Versus (3). pp. 41-47. ISSN 2310-4562

[img] Text
804-1534-2-PB.pdf

Download (249kB)

Abstract

Вбачаючи причини освітньої кризи в декогеренції освітнього та культурного середовищ, автори прагнуть довести, що створення нової освітньої методології, адекватної викликам часу, можливе лише на основі розуміння культури як ціннісно-символічного підмур'я освіти й за умови залучення філософією освіти методологічного та понятійного апарату культурологічної науки. Якщо філософія освіти покликана сформувати світоглядний базис, визначити цілі, завдання й алгоритми їх розв'язання, то завдання культурології сьогодні – визначити для системи освіти систему координат, прокласти маршрути і вказати напрям руху в них, який би збігався зі спрямованістю саморозвитку культурної системи. Тільки за умови такої взаємоспрямованості, взаємопід­тримки та взаємодоповнення шляхом подолання «роздільної інституціалізації» філософії, освіти й культури можливе створення умов для повноцінного функціонування освітньої системи як інструмента культури, а значить – і реалізації «культурних» функцій освіти як системного ядра єдиного культурно-освітнього простору.

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Divisions: Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії > Фахові видання
Depositing User: admin admin mdpu
Date Deposited: 14 Mar 2016 17:21
Last Modified: 04 Nov 2020 13:24
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/424

Actions (login required)

View Item View Item