Будько, Марина та Троїцька, Олена (2014) Виховання людини культури: культурологічні інтенції нової освіт-ньої методології. Versus (3). с. 41-47. ISSN 2310-4562
Text
804-1534-2-PB.pdf Скачати (249kB) |
Резюме
Вбачаючи причини освітньої кризи в декогеренції освітнього та культурного середовищ, автори прагнуть довести, що створення нової освітньої методології, адекватної викликам часу, можливе лише на основі розуміння культури як ціннісно-символічного підмур'я освіти й за умови залучення філософією освіти методологічного та понятійного апарату культурологічної науки. Якщо філософія освіти покликана сформувати світоглядний базис, визначити цілі, завдання й алгоритми їх розв'язання, то завдання культурології сьогодні – визначити для системи освіти систему координат, прокласти маршрути і вказати напрям руху в них, який би збігався зі спрямованістю саморозвитку культурної системи. Тільки за умови такої взаємоспрямованості, взаємопідтримки та взаємодоповнення шляхом подолання «роздільної інституціалізації» філософії, освіти й культури можливе створення умов для повноцінного функціонування освітньої системи як інструмента культури, а значить – і реалізації «культурних» функцій освіти як системного ядра єдиного культурно-освітнього простору.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 14 Бер 2016 17:21 |
Останні зміни: | 04 Лист 2020 13:24 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/424 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |