МДПУ репозиторій

Артистизм як вияв творчого начала майбутнього педагога-музиканта в диригентсько-хоровій діяльності

Багрій, Тетяна (2018) Артистизм як вияв творчого начала майбутнього педагога-музиканта в диригентсько-хоровій діяльності. Молодь і ринок (5). с. 134-138. ISSN 2308-4634

[img]
Перегляд
Text
артистизм.pdf

Скачати (969kB) | Перегляд
Офіційний URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_5_26

Резюме

У статті висвітлюється важливість формування артистизму майбутнього педагога-музиканта в процесі професійної підготовки. Обґрунтовано питання оволодіння елементами акторської майстерності. Автор визначає умови, у яких шліфується професійна майстерність педагога-музиканта. Дається визначення поняття «артистизм». Виявляються спільні елементи діяльності та відмінності професії педагога й актора. Вказано шляхи реалізації виконавсько-хорової діяльності і зазначається роль артистизму в цьому процесі. Артистизм розглядається як необхідність самостійної творчості та успішної виконавської діяльності, у якій велика роль відводиться інтерпретації хорового твору, глибокому осмисленню музики та чуттєвому проникненню в образну сферу хорового твору.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання
Користувач, що депонує: викладач Тетяна Багрій
Дата внесення: 17 Лип 2019 12:46
Останні зміни: 06 Жов 2020 05:43
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4204

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу