Багрій, Тетяна (2018) Артистизм як вияв творчого начала майбутнього педагога-музиканта в диригентсько-хоровій діяльності. Молодь і ринок (5). pp. 134-138. ISSN 2308-4634
артистизм.pdf
Download (969kB) | Preview
Abstract
У статті висвітлюється важливість формування артистизму майбутнього педагога-музиканта в процесі професійної підготовки. Обґрунтовано питання оволодіння елементами акторської майстерності. Автор визначає умови, у яких шліфується професійна майстерність педагога-музиканта. 
Дається визначення поняття «артистизм». Виявляються спільні елементи діяльності та відмінності професії педагога й актора. Вказано шляхи реалізації виконавсько-хорової діяльності і зазначається роль артистизму в цьому процесі.  
Артистизм розглядається як необхідність самостійної творчості та успішної виконавської діяльності, у якій велика роль відводиться інтерпретації хорового твору, глибокому осмисленню музики та чуттєвому проникненню в образну сферу хорового твору.
| Item Type: | Article | 
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи | 
| Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання | 
| Depositing User: | Тетяна Єфремівна БАГРІЙ | 
| Date Deposited: | 17 Jul 2019 12:46 | 
| Last Modified: | 06 Oct 2020 05:43 | 
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4204 | 




