Литвина, Юлія (2014) Сталість у контексті людиномірності. Versus (3). pp. 15-18. ISSN 2310-4562
Text
800-1526-2-PB.pdf Download (211kB) |
Abstract
У статті розглянуто та проаналізовано концепти «сталості» у педологічному русі початку ХХ ст. та інклюзивній освіті в контексті людиномірності. Відзначено значний людинознавчий потенціал розробленої педологами особистісно-орієнтованої концепції та її гуманістичних принципів, які є основною умовою реалізації сучасної інклюзивної освіти. Відстоюється думка про те, що людиномірність дасть змогу більше пізнати та зрозуміти природу людини й створити середовище для реалізації її потенціалу й підтримання сталого розвитку. Визначено також потенційні труднощі при створенні сталого середовища та можливості застосування наукової спадщини з питань людиномірності в сучасному освітньому середовищі.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | admin admin mdpu |
Date Deposited: | 14 Mar 2016 17:21 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/420 |
Actions (login required)
View Item |