Литвина, Юлія (2014) Сталість у контексті людиномірності. Versus (3). с. 15-18. ISSN 2310-4562
Text
800-1526-2-PB.pdf Скачати (211kB) |
Резюме
У статті розглянуто та проаналізовано концепти «сталості» у педологічному русі початку ХХ ст. та інклюзивній освіті в контексті людиномірності. Відзначено значний людинознавчий потенціал розробленої педологами особистісно-орієнтованої концепції та її гуманістичних принципів, які є основною умовою реалізації сучасної інклюзивної освіти. Відстоюється думка про те, що людиномірність дасть змогу більше пізнати та зрозуміти природу людини й створити середовище для реалізації її потенціалу й підтримання сталого розвитку. Визначено також потенційні труднощі при створенні сталого середовища та можливості застосування наукової спадщини з питань людиномірності в сучасному освітньому середовищі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 14 Бер 2016 17:21 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/420 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |