МДПУ репозиторій

Особистісна адаптація музичного репертуару в процесі формування психолого-виконавських якостей учнів дитячих музичних шкіл

Черняк, Є. Б. та Йоркін, В.В. (2016) Особистісна адаптація музичного репертуару в процесі формування психолого-виконавських якостей учнів дитячих музичних шкіл. Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки, 1 (26). с. 166-171.

[img]
Перегляд
Text
2016-ped-1_p171-176.pdf

Скачати (371kB) | Перегляд

Резюме

У статті розкрито специфіку особистісної адаптації музичного репертуару в учнів дитячих музичних шкіл. Визначено, що кожному типу виконавця відповідає певний комплекс психолого-виконавських якостей. Корекція музичного репертуару здійснюється згідно з реагуванням окремих виконавців на ситуацію сценічного виступу (універсальні, репродуктивні, комплексуючі), а також з урахуванням індивідуально-психологічних відмінностей майбутніх музикантів.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради
Дата внесення: 15 Лип 2019 12:31
Останні зміни: 16 Жов 2020 05:53
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4120

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу