Москальова, Л. Ю. та Мільчевська, Г. С. та Очкаленко, К. В. (2017) Художньо-продуктивна компетенція дитини у діалозі із іншою людиною як результат духовного розвитку особистості. Гуманітарна оцінка техніки й технологій: протиріччя техногенної цивілізації. с. 73-81.
|
Text
Москальова,Мільчевська, Очкаленко, .pdf Скачати (189kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розкрито сутність поняття "художньо-продуктивна компетенція", а також питання, пов’язані із діалогічною взаємодією дитини із іншою людиною у процесі художньо-продуктивної діяльності у контексті компетентнісного підходу. Доведено необхідність упровадження в практику дошкільної (допочаткової) освіти спеціальних умов, що розвивають творчість дитини у діалозі із іншою людиною. У статті наголошується на важливості формування художньо-продуктивної компетенції для старших дошкільників, що є передумовою духовного становлення особистості, розвитку толерантності по відношенню до поглядів і думок інших людей.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Користувачі 4349 не знайдено. |
Дата внесення: | 11 Лип 2019 07:35 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4000 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |