МДПУ репозиторій

Екзистенціальна діалектика педагогічного дискурсу: трансмісія станів існування

Волков, Олександр (2014) Екзистенціальна діалектика педагогічного дискурсу: трансмісія станів існування. Versus (4). с. 33-38. ISSN 2310-4562

[img] Text
1017-2097-1-PB.pdf

Скачати (475kB)

Резюме

Розглядається трансмісія моральних станів в аспекті подолання протиріч педагогічного дискурсу. Припускається, що джерелом стійкості існування особистості є сутність як призначення, реалізація якого можлива лише в певному місці у світі. Виховання трактується як трансляція станів від учителя до учня, при цьому вчитель, таким чином, формує інтенції існування. Серед них виділяють такі: 1) невіру в свої сили, нездатність долати перешкоди; 2) активну життєву позицію; 3) свавілля, нездатність підкорятися, виконувати свої обов’язки.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 14 Бер 2016 17:19
Останні зміни: 03 Лист 2020 14:49
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/400

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу