Волков, Олександр (2014) Екзистенціальна діалектика педагогічного дискурсу: трансмісія станів існування. Versus (4). с. 33-38. ISSN 2310-4562
Text
1017-2097-1-PB.pdf Скачати (475kB) |
Офіційний URL: http://ojs.mdpu.org.ua/index.php/versus/article/vi...
Резюме
Розглядається трансмісія моральних станів в аспекті подолання протиріч педагогічного дискурсу. Припускається, що джерелом стійкості існування особистості є сутність як призначення, реалізація якого можлива лише в певному місці у світі. Виховання трактується як трансляція станів від учителя до учня, при цьому вчитель, таким чином, формує інтенції існування. Серед них виділяють такі: 1) невіру в свої сили, нездатність долати перешкоди; 2) активну життєву позицію; 3) свавілля, нездатність підкорятися, виконувати свої обов’язки.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 14 Бер 2016 17:19 |
Останні зміни: | 03 Лист 2020 14:49 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/400 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |