Житнік, Т. С. (2019) Проекція як психологічний феномен у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Гуманізація навчально-виховного процесу: зб. наук. пр. (1). с. 164-177. ISSN 2077-1827
|
Text
001 (3).pdf Скачати (1MB) | Перегляд |
Резюме
Актуальність дослідження розглядається у площині змін в освітньому середовищі та проблеми фахівців у новітніх інноваційних методах роботи з емоційною, міжособистісною та когнітивною сферами дітей з особливими освітніми потребами.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 03 Черв 2019 11:16 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:50 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3866 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |