МДПУ репозиторій

Діалогічна взаємодія як засіб формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку

Кононенко, Г. (2018) Діалогічна взаємодія як засіб формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку. Дискурс в умовах мінливості соціокультурного простору: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з Міжнар. участю до 95-річчя МДПУ ім. Б. Хмельницького. с. 82-85. ISSN 978-617-756619-8

[img]
Перегляд
Text
001 (2).pdf

Скачати (485kB) | Перегляд

Резюме

Поліпшення якості дошкільної освіти є необхідною умовою для розвитку особистості. Основними завданнями дошкільної освіти є збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров`я дитини, виховання любові до Батьківщини, поваги до народних традицій і звичаїв, свідомого ставлення до себе, оточення та навколишнього природного середовища, формування особистості дитини, розвиток її розумових та творчих здібностей, набуття нею соціального досвіду тощо. Велике значення для розумового та творчого розвитку дітей має пізнавальна активність.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 03 Лип 2019 12:11
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3864

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу