MDPU Repository

Діалогічна взаємодія як засіб формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку

Кононенко, Г. (2018) Діалогічна взаємодія як засіб формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку. Дискурс в умовах мінливості соціокультурного простору: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з Міжнар. участю до 95-річчя МДПУ ім. Б. Хмельницького. pp. 82-85. ISSN 978-617-756619-8

[img]
Preview
Text
001 (2).pdf

Download (485kB) | Preview

Abstract

Поліпшення якості дошкільної освіти є необхідною умовою для розвитку особистості. Основними завданнями дошкільної освіти є збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров`я дитини, виховання любові до Батьківщини, поваги до народних традицій і звичаїв, свідомого ставлення до себе, оточення та навколишнього природного середовища, формування особистості дитини, розвиток її розумових та творчих здібностей, набуття нею соціального досвіду тощо. Велике значення для розумового та творчого розвитку дітей має пізнавальна активність.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Depositing User: Кафедра соціальної роботи, соціальної педагогіки та дошкільної освіти
Date Deposited: 03 Jul 2019 12:11
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3864

Actions (login required)

View Item View Item