МДПУ репозиторій

Вплив іграшок на перебіг процесів ідентифікації та розвитку толерантності у дітей

Ляпунова, В. А. та Добровольська, Л. П. (2019) Вплив іграшок на перебіг процесів ідентифікації та розвитку толерантності у дітей. Гуманізація навчально-виховного процесу: зб. наук. пр., 1 (93). с. 69-83. ISSN 2077-1827

[img]
Перегляд
Text
001 (1).pdf

Скачати (1MB) | Перегляд

Резюме

Ця стаття є оглядовою. У статті розглядається проблема соціокультурної значущості дитячої іграшки у процесі ідентифікації дошкільнят та її роль у формуванні толерантності дітей дошкільного віку, який вважається найбільш сензитивним до цілеспрямованого впливу на формування означеної якості у дитини.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 04 Черв 2019 06:41
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:50
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3857

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу