Ляпунова, В. А. (2017) Теоретичні і методичні засади професійної підготовки майбутніх вихователів до формування толерантності дітей у дошкільних навчальних закладах: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук: 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти; 13.00.08 – дошкільна педагогіка. Докторська thesis, Національна академія педагогічних наук України.
|
Text
Liapunova_AVTOREF_PAS.pdf Скачати (1MB) | Перегляд |
Резюме
На початку XXI ст. проблема толерантності набула особливої актуальності у зв`язку з процесами глобалізації, що зумовлено протиставленням між релігійними, національними, етнічними ідентичностями різних культур і народів.
Тип елементу : | Дисертація (Докторська) |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 10 Лип 2019 07:19 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3845 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |