Канарова, О. В. (2017) Теоретичні і методичні засади професійної підготовки майбутній вихователів до формування толерантності дітей у дошкілних навчальних закладах: дис. ... доктора пед. наук: спец. 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти; 13.00.08 – дошкільна педагогіка. Докторська thesis, МДПУ імені Б. Хмельницького.
|
Text
Liapunova_DISER_pas.pdf Скачати (4MB) | Перегляд |
Резюме
На початку XXI ст. проблема толерантності набула особливої актуальності у зв`язку з процесами глобалізації, що зумовлено противставленням між релігійними, національними, етнічними ідентичностями різних культур і народів.
Тип елементу : | Дисертація (Докторська) |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 10 Лип 2019 07:20 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3843 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |