Худякова, А. А. та Волкова, В. А. (2018) Використання методу проектів у роботі з учнівською молоддю в позашкільних навчальних закладах. Модернізація та наукові дослідження: парадигма інноваційного розвитку суспільства і технологій : Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. с. 70-72.
|
Text
Худякова Використан методу проект (pdf.io).pdf Скачати (30kB) | Перегляд |
Резюме
проектні технології є одними з найпродуктивніших педагогічних технологій. Проектні технології збагачують та доповнюють традиційний підхід до навчально-виховного процесу. Основою є інтеграція та безпосереднє застосування набутих знань учнівською молоддю під час практичної діяльності. Проектні технології зорієнтовані на соціальні дії, що дають змогу набути позитивного досвіду і громадянської компетентності; характеризуються наступністю і безперервністю громадянської освіти; основуються на міжпредметних зв’язках, коли передбачається звернення до різноманітної тематики; мають зв’язок з практичною діяльністю, формування вмінь і навичок щодо участі у справах громади та взаємодії з її представниками; враховують особливості місцевих умов, установлення зв’язків із громадою; універсальні до прав людини і до культурного розмаїття.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 09 Лип 2019 12:28 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3830 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |