Волкова, В. А. and Батарейна, І. О. (2017) Зміст і структура ціннісного ставлення до творів мистецтва у дітей дошкільного віку. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 5 (107). pp. 304-315.
|
Text
Volkova_Batareyna (pdf.io) (1).pdf Download (101kB) | Preview |
Abstract
У статті розкрито сутність поняття «цінність», «мистецтво», «ціннісне ставлення», «естетичне сприйняття»; розглянуто сучасні умови формування ціннісного ставлення до творів мистецтва; з’ясовано роль вихователя дошкільного навчального закладу у формуванні ціннісного ставлення до творів мистецтва. Цінності є основою свідомого ставлення до навколишнього світу. Існують різноманітні класифікації цінностей, які по-різному трактують їх природу. Процес формування ціннісного ставлення до творів мистецтва потребує створення комплексу відповідних педагогічних умов. Визначено завдання та специфічні педагогічні умови ефективного формування ціннісного ставлення до творів мистецтва через живопис. Система цінностей складає фундамент освіти та виховання, тому розробка ціннісного каркасу освіти, системи пріоритетних цінностей є важливим кроком на шляху удосконалення системи освіти, розробки стратегії її розвитку.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Depositing User: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Date Deposited: | 02 Jul 2019 12:29 |
Last Modified: | 09 Oct 2020 11:45 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3803 |
Actions (login required)
View Item |