MDPU Repository

Зміст і структура ціннісного ставлення до творів мистецтва у дітей дошкільного віку

Волкова, В. А. and Батарейна, І. О. (2017) Зміст і структура ціннісного ставлення до творів мистецтва у дітей дошкільного віку. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 5 (107). pp. 304-315.

[img]
Preview
Text
Volkova_Batareyna (pdf.io) (1).pdf

Download (101kB) | Preview

Abstract

У статті розкрито сутність поняття «цінність», «мистецтво», «ціннісне ставлення», «естетичне сприйняття»; розглянуто сучасні умови формування ціннісного ставлення до творів мистецтва; з’ясовано роль вихователя дошкільного навчального закладу у формуванні ціннісного ставлення до творів мистецтва. Цінності є основою свідомого ставлення до навколишнього світу. Існують різноманітні класифікації цінностей, які по-різному трактують їх природу. Процес формування ціннісного ставлення до творів мистецтва потребує створення комплексу відповідних педагогічних умов. Визначено завдання та специфічні педагогічні умови ефективного формування ціннісного ставлення до творів мистецтва через живопис. Система цінностей складає фундамент освіти та виховання, тому розробка ціннісного каркасу освіти, системи пріоритетних цінностей є важливим кроком на шляху удосконалення системи освіти, розробки стратегії її розвитку.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра соціальної роботи, соціальної педагогіки та дошкільної освіти
Depositing User: Кафедра соціальної роботи, соціальної педагогіки та дошкільної освіти
Date Deposited: 02 Jul 2019 12:29
Last Modified: 02 Jul 2019 12:29
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3803

Actions (login required)

View Item View Item