МДПУ репозиторій

Зміст і структура ціннісного ставлення до творів мистецтва у дітей дошкільного віку

Волкова, В. А. та Батарейна, І. О. (2017) Зміст і структура ціннісного ставлення до творів мистецтва у дітей дошкільного віку. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 5 (107). с. 304-315.

[img]
Перегляд
Text
Volkova_Batareyna (pdf.io) (1).pdf

Скачати (101kB) | Перегляд

Резюме

У статті розкрито сутність поняття «цінність», «мистецтво», «ціннісне ставлення», «естетичне сприйняття»; розглянуто сучасні умови формування ціннісного ставлення до творів мистецтва; з’ясовано роль вихователя дошкільного навчального закладу у формуванні ціннісного ставлення до творів мистецтва. Цінності є основою свідомого ставлення до навколишнього світу. Існують різноманітні класифікації цінностей, які по-різному трактують їх природу. Процес формування ціннісного ставлення до творів мистецтва потребує створення комплексу відповідних педагогічних умов. Визначено завдання та специфічні педагогічні умови ефективного формування ціннісного ставлення до творів мистецтва через живопис. Система цінностей складає фундамент освіти та виховання, тому розробка ціннісного каркасу освіти, системи пріоритетних цінностей є важливим кроком на шляху удосконалення системи освіти, розробки стратегії її розвитку.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 02 Лип 2019 12:29
Останні зміни: 09 Жов 2020 11:45
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3803

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу