Коробченко, Ангеліна (2013) З історії становлення та розвитку дослідницького методу. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (11). с. 171-178. ISSN 2219-5203
Text
747-1385-2-PB.pdf Скачати (252kB) |
Резюме
У статті проаналізовано особливості становлення й розвитку дослідницького методу в історії зарубіжної та вітчизняної дидактики, виявлено його характерні риси й оцінено можливості адаптації до сучасних умов. Доведено, що спроби побудувати освітню діяльність у школі на основі дослідницького методу навчання робилися давно, але спочатку цей метод поширився у шкільному природознавстві й лише згодом почав використовуватися й у інших дисциплінах. Основна ідея дослідницького методу – застосування наукового підходу до виконання того чи іншого навчального завдання. Автор наголошує на тому, що сьогодні цей метод є одним із провідних у проблемному навчанні.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 11 Бер 2016 14:01 |
Останні зміни: | 06 Жов 2020 12:32 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/380 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |