Волкова, В. А. та Чесняк, Т. О. (2015) Роль театралізованої діяльності у розвитку творчих здібностей старших дошкільників. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 43 (96). с. 82-91.
|
Text
Стаття Волкова, Чесняк-конвертирован.pdf Скачати (289kB) | Перегляд |
Резюме
У статті на основі аналізу наукових підходів розглянуто поняття творчості та особливостей розвитку творчих здібностей старших дошкільників; визначено роль театралізованої діяльності у розвитку творчих здібностей дітей та на всебічному розвитку в цілому; висвітлено методи керівництва театралізованою діяльністю дошкільників; визначено принципи правильної її організації для забезпечення ефективного результату творчого розвитку дітей під час навчально-виховного процесу в дошкільному навчальному закладі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 08 Лип 2019 12:08 |
Останні зміни: | 12 Жов 2020 05:47 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3785 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |