МДПУ репозиторій

Профорієнтаційна робота з підлітками як умова їх успішної соціалізації

Журавльова, Лариса та Червоненко, Катерина (2013) Профорієнтаційна робота з підлітками як умова їх успішної соціалізації. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (11). с. 161-165. ISSN 2219-5203

[img] Text
766-1415-2-PB.pdf

Скачати (220kB)

Резюме

У статті розглядається проблема організації профорієнтаційної роботи з підлітками як умова їх успішної соціалізації. Актуалізовано ідею життєвого і професійного успіху молодої людини, формування успішної, життєво компетентної особистості. Здійснено аналіз різних профорієнтаційних концепцій, які визначають вихідну позицію у процесі розробки системи професійної орієнтації. Виділено основні аспекти профорієнтаційної діяльності: соціальний, економічний, психолого-педагогічний та медико-фізіологічний. З’ясовано структурні компоненти професійної орієнтації (професійна інформація, професійна консультація, професійна адаптація, професійний відбір) та основні групи профорієнтаційних методів (інформаційно-довідкові, діагностичні, методи морально-емоційної підтримки, методи прийняття рішення та побудови перспектив професійного розвитку). Зазначено, що успішність профорієнтаційної роботи залежить від комплексності та системності підходу до здійснення цього процесу відповідно до чітко визначених показників якості. Визначено профорієнтаційні технології, як компоненти соціалізаційних процесів, за допомогою яких учні набувають соціальної компетентності як особистісного чинника, що сприяє розвитку їх готовності до соціальної активності в сучасному суспільстві.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 11 Бер 2016 14:01
Останні зміни: 05 Жов 2020 09:55
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/378

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу