MDPU Repository

Компетентністний підхід в управлінні дошкільним навчальним закладом як чинник формування толерантних стосунків у колективі

Канарова, О. В. (2017) Компетентністний підхід в управлінні дошкільним навчальним закладом як чинник формування толерантних стосунків у колективі. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 53 (106). pp. 153-159. ISSN 1992-5786

[img]
Preview
Text
53.pdf

Download (287kB) | Preview

Abstract

У статті розкрито проблему компетентністного підходу керівника дошкільного навчального закладу як важливого чинника формування толерантних стосунків у колективі; проаналізовано поняття: “толерантність”, “моральні цінності”, “компетентністний підхід”; виокремлено низку завдань щодо забезпечення керівником-педагогом позитивної емоційної атмосфери в дошкільному закладі.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Depositing User: Кафедра соціальної роботи, соціальної педагогіки та дошкільної освіти
Date Deposited: 04 Jul 2019 12:30
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3751

Actions (login required)

View Item View Item