МДПУ репозиторій

Компетентністний підхід в управлінні дошкільним навчальним закладом як чинник формування толерантних стосунків у колективі

Канарова, О. В. (2017) Компетентністний підхід в управлінні дошкільним навчальним закладом як чинник формування толерантних стосунків у колективі. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 53 (106). с. 153-159. ISSN 1992-5786

[img]
Перегляд
Text
53.pdf

Скачати (287kB) | Перегляд

Резюме

У статті розкрито проблему компетентністного підходу керівника дошкільного навчального закладу як важливого чинника формування толерантних стосунків у колективі; проаналізовано поняття: “толерантність”, “моральні цінності”, “компетентністний підхід”; виокремлено низку завдань щодо забезпечення керівником-педагогом позитивної емоційної атмосфери в дошкільному закладі.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 04 Лип 2019 12:30
Останні зміни: 08 Жов 2020 11:50
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3751

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу