Канарова, О. В. (2017) Компетентністний підхід в управлінні дошкільним навчальним закладом як чинник формування толерантних стосунків у колективі. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 53 (106). с. 153-159. ISSN 1992-5786
|
Text
53.pdf Скачати (287kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розкрито проблему компетентністного підходу керівника дошкільного навчального закладу як важливого чинника формування толерантних стосунків у колективі; проаналізовано поняття: “толерантність”, “моральні цінності”, “компетентністний підхід”; виокремлено низку завдань щодо забезпечення керівником-педагогом позитивної емоційної атмосфери в дошкільному закладі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 04 Лип 2019 12:30 |
Останні зміни: | 08 Жов 2020 11:50 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3751 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |