Канарова, О. В. та Панкова, В. Ю. (2015) Формування пізнавальної активності у старших дошкільників засобами діалогічної взаємодії. VEDA A VZNIK - 2015 (9). с. 25-29.
|
Text
22.12.2015-30.12.2015.pdf Скачати (284kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглянуто проблеми формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку засобами діалогічної взаємодії, обґрунтовано дидактичні умови формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в процесі діалогічного навчання
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 04 Лип 2019 11:22 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3740 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |