МДПУ репозиторій

Праксеологічні тенденції розв’язання проблеми творчого самовираження школярів у світових музично-методичних ідеях кінця XX–початку XXI століття

Сегеда, Наталя (2013) Праксеологічні тенденції розв’язання проблеми творчого самовираження школярів у світових музично-методичних ідеях кінця XX–початку XXI століття. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (11). с. 142-147. ISSN 2219-5203

[img] Text
762-1409-2-PB.pdf

Скачати (234kB)

Резюме

У статті узагальнено методики творчого самовираження учнів засобами музичного мистецтва, що були запропоновані музикантами різних країн наприкінці ХХ–на початку ХХІ століття. Проаналізувавши ці методики, автор статті виявив тенденції розвитку музичної освіти школярів в означений період: обов’язкове цілеспрямоване керівництво музично-творчим розвитком вихованців; організація занять, що забезпечують самовираження учня без втручання у цей процес учителя; недопущення маніпуляції творчими фантазіями учня або їх обмеження; забезпечення процесу конструювання учнем музичних п’єс за допомогою сучасних технічних засобів; використання музики в повсякденному житті, уживання в музику, навчання музики з раннього віку, синтез музичної та інших видів естетичної діяльності, відмова від урочної форми занять, поєднання різних видів музичної діяльності та творчості, орієнтації на всебічний розвиток особистості.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 11 Бер 2016 14:00
Останні зміни: 05 Жов 2020 09:12
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/374

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу