Канарова, О. В. та Степанова, А. В. (2015) Проблеми виховання емоційної свідомості дітей дошкільного віку. Проблеми та перспективи розвитку освіти. с. 16-18.
|
Text
проблеми та перспективи розвитку освіти 2015 - київ.pdf Скачати (314kB) | Перегляд |
Резюме
Головним завданням дошкільної освіти є – всебічний гармонійний розвиток дитини, що передбачає досить високий рівень розвитку її емоційної сфери, соціальної орієнтації і моральної позиції. Проблема розвитку емоцій, їх ролі у виникненні мотивів як регуляторів діяльності й поведінки дитини є однією з найбільш важливих і складних проблем психології і педагогіки, оскільки дає уявлення не тільки про загальні закономірності розвитку психіки дітей та її окремих сторонах, але і про особливості становлення особистості дошкільника.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 04 Лип 2019 12:24 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3734 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |