Федорова, Л. М. (2017) Форми і методи соціально-педагогічної роботи з опікунською сім’єю в загальноосвітній середній школі. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи (56). с. 119-129.
|
Text
163087-356491-1-SM.pdf Скачати (197kB) | Перегляд |
Резюме
У статті ми аналізуємо форми і методи соціально-педагогічної роботи з опікунською сім’єю в загальноосвітній середній школі на засадах активного, емоційно-позитивного, особистісного спілкування з урахуванням біологічних зв’язків членів опікунської сім’ї. Аналізуються такі форми і методи роботи: проведення настановчих конференцій у школі, запровадження методичних семінарів; упровадження соціальнопсихологічних і соціально-педагогічних тренінгових програм в умовах школи; індивідуальні бесіди щодо розвитку опікунської сім’ї.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 04 Лип 2019 07:33 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3719 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |