Приладишева, Л. М. (2017) Теоретичний аналіз понятійно-категоріального апарату соціально-педагогічної роботи з опікунською сім’єю. Вісник Черкаського університету. Серія: Педагогічні науки (8). с. 105-112. ISSN 2524-2660
|
Text
1669-4640-1-PB.pdf Скачати (299kB) | Перегляд |
Резюме
У статті автор проводить теоретичний аналіз понятійно-категоріального апарату соціально-педагогічної роботи з опікунською сім’єю визначивши відмінності в поняттях «опіка», «опікунська сім’я», «піклування», «прийомна сім’я», «усиновлення», «фостерна» і «дистантна сім’я», «патронатна» і «патронажна сім’я». Спираючись на праці науковців, проаналізовано соціально-філософський, соціально-педагогічний, юридичний та соціально-психологічний контексти проблеми дослідження, що дало змогу уточнити поняття «опікунська сім’я» та соціальнопедагогічна робота з опікунською сім’єю в загальноосвітній середній школі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 04 Лип 2019 07:32 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3718 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |