МДПУ репозиторій

Роль оцінки у формуванні толерантності дитини дошкільного віку

Ляпунова, В. А. (2016) Роль оцінки у формуванні толерантності дитини дошкільного віку. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (1 (83)). с. 83-87.

[img]
Перегляд
Text
стаття Ляпунова (12).pdf

Скачати (538kB) | Перегляд

Резюме

У статті представлено теоретичний аналіз поглядів науковців щодо базисної ролі оцінки на початковому етапі формування толерантності у дітей дошкільного віку. З’ясовано, що у старшому дошкільному віці відбувається засвоєння інформації про об’єкт, необхідної для формування толерантності, розвиток мислення та формування оцінки об’єкта. Обґрунтовано роль батьків та педагогів у формуванні оціночних суджень дітей. Аналізується вплив художньої літератури, ЗМІ, мультфільмів та комп’ютерних ігор як взірців толерантних – інтолерантних суджень та оцінок на формування толерантної поведінки дитини.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 02 Лип 2019 10:58
Останні зміни: 22 Січ 2021 20:19
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3700

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу