МДПУ репозиторій

Методика формування методологічних знань учнів у процесі навчання хімії

Валюк, Вікторія (2015) Методика формування методологічних знань учнів у процесі навчання хімії. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (14). с. 178-183. ISSN 2219-5203

[img] Text
32.pdf

Скачати (3MB)

Резюме

У статті визначено обсяг комплексу методологічних знань з хімії, що містить: загальнологічні методи пізнання (порівняння, класифікація, узагальнення, індукція, дедукція); експериментальні методи пізнання (спостереження, досвід); теоретичні методи пізнання (моделювання, аналогія, математизація, висунення й доведення гіпотези, уявний експеримент). Розроблено методичну систему формування методологічних знань учнів у процесі навчання хімії, що охоплює: принципи визначення комплексу знань про знання, які формуються в учнів при навчанні хімії; комплекс методологічних знань; поетапне формування методологічних знань в учнів, завдяки якому методи наукового дослідження (загальнологічні, теоретичні, експериментальні) і поняття (закон, гіпотеза, теорія, науковий факт) вивчаються в цілісній системі, що відповідає логіці наукового пізнання; рівневе формування методологічних знань; принципи відбору й раціонального застосування дидактичних засобів, спрямованих на формування методологічних знань учнів.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 03 Лют 2016 07:58
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/37

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу