Валюк, Вікторія (2015) Методика формування методологічних знань учнів у процесі навчання хімії. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (14). с. 178-183. ISSN 2219-5203
Text
32.pdf Скачати (3MB) |
Резюме
У статті визначено обсяг комплексу методологічних знань з хімії, що містить: загальнологічні методи пізнання (порівняння, класифікація, узагальнення, індукція, дедукція); експериментальні методи пізнання (спостереження, досвід); теоретичні методи пізнання (моделювання, аналогія, математизація, висунення й доведення гіпотези, уявний експеримент). Розроблено методичну систему формування методологічних знань учнів у процесі навчання хімії, що охоплює: принципи визначення комплексу знань про знання, які формуються в учнів при навчанні хімії; комплекс методологічних знань; поетапне формування методологічних знань в учнів, завдяки якому методи наукового дослідження (загальнологічні, теоретичні, експериментальні) і поняття (закон, гіпотеза, теорія, науковий факт) вивчаються в цілісній системі, що відповідає логіці наукового пізнання; рівневе формування методологічних знань; принципи відбору й раціонального застосування дидактичних засобів, спрямованих на формування методологічних знань учнів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 03 Лют 2016 07:58 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/37 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |