Ляпунова, В. А. (2016) Концептуальні засади професійної підготовки вихователів до формування толерантності у дітей дошкільного віку. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. (1 (52)). pp. 33-39.
|
Text
стаття 11.pdf Download (296kB) | Preview |
Abstract
Перед українською системою освіти постає завдання формування толерантності у населення, в першу чергу, у дітей дошкільного віку як найбільш сприйнятливої до формуючих впливів категорії. Однак, на сьогодні не отримало спеціального розгляду питання професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільних закладів до формування толерантності у дітей дошкільного віку. Тому у статті поставлено за мету структурно вибудувати узагальнений зміст концепції професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільних закладів до формування толерантності у дітей. Структура представленої педагогічної концепції містить: мету, завдання, визначення понятійно-категоріального апарату, теоретико-методологічні засади, а саме: підходи, фактори, закономірності, принципи, умови ефективного функціонування та розвитку концепції.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Depositing User: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Date Deposited: | 02 Jul 2019 11:04 |
Last Modified: | 12 Oct 2020 05:36 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3696 |
Actions (login required)
View Item |