МДПУ репозиторій

Концептуальні засади професійної підготовки вихователів до формування толерантності у дітей дошкільного віку

Ляпунова, В. А. (2016) Концептуальні засади професійної підготовки вихователів до формування толерантності у дітей дошкільного віку. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. (1 (52)). с. 33-39.

[img]
Перегляд
Text
стаття 11.pdf

Скачати (296kB) | Перегляд

Резюме

Перед українською системою освіти постає завдання формування толерантності у населення, в першу чергу, у дітей дошкільного віку як найбільш сприйнятливої до формуючих впливів категорії. Однак, на сьогодні не отримало спеціального розгляду питання професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільних закладів до формування толерантності у дітей дошкільного віку. Тому у статті поставлено за мету структурно вибудувати узагальнений зміст концепції професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільних закладів до формування толерантності у дітей. Структура представленої педагогічної концепції містить: мету, завдання, визначення понятійно-категоріального апарату, теоретико-методологічні засади, а саме: підходи, фактори, закономірності, принципи, умови ефективного функціонування та розвитку концепції.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 02 Лип 2019 11:04
Останні зміни: 12 Жов 2020 05:36
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3696

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу