Ляпунова, В. А. (2015) Педагогічна толерантність як чинник фахової компетенції майбутніх педагогів. Дослідження різних напрямків педагогіки та психології: зб. наук. робіт. с. 23-31.
|
Text
Ляпунова В.А.тези.pdf Скачати (176kB) | Перегляд |
Резюме
Розглянуто психологічний зміст педагогічної толерантності як професійно важливої якості майбутнього педагога, що впливає на ефективність його праці, а також на взаємини з усіма суб’єктами освітнього процесу. Виділено основні психологічні компоненти толерантності: когнітивний, емоційний, поведінковий, вербальний та розкрито їх зміст.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 02 Лип 2019 11:16 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3679 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |