МДПУ репозиторій

Педагогічна толерантність як чинник фахової компетенції майбутніх педагогів

Ляпунова, В. А. (2015) Педагогічна толерантність як чинник фахової компетенції майбутніх педагогів. Дослідження різних напрямків педагогіки та психології: зб. наук. робіт. с. 23-31.

[img]
Перегляд
Text
Ляпунова В.А.тези.pdf

Скачати (176kB) | Перегляд

Резюме

Розглянуто психологічний зміст педагогічної толерантності як професійно важливої якості майбутнього педагога, що впливає на ефективність його праці, а також на взаємини з усіма суб’єктами освітнього процесу. Виділено основні психологічні компоненти толерантності: когнітивний, емоційний, поведінковий, вербальний та розкрито їх зміст.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 02 Лип 2019 11:16
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3679

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу