Гузій, Наталія (2013) Людиновимірність методологічної бази педагогічного професіоналізму як запорука успішної розбудови особистісно орієнтованої освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (11). с. 53-59. ISSN 2219-5203
Text
744-1381-2-PB.pdf Скачати (703kB) |
Резюме
У статті подано результати наукового аналізу, проведеного з метою визначення продуктивних методологічних стратегій дослідження феномена педагогічного професіоналізму на загальнонауковому (цивілізаційний, системний, синергетичний підходи) і конкретнонауковому (підходи діяльнісної, особистісної та професійної орієнтації) рівнях. Розкрито евристичні можливості кожного з них у виявленні сутності досліджуваного феномена, а також з’ясовано їх людиновимірну динаміку, що поступово утвердилася у процесі еволюції соціально-історичних чинників професійної діяльності педагога й наукової думки дидаскалогічного спрямування.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 11 Бер 2016 13:59 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/360 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |