МДПУ репозиторій

Наукові підходи до здійснення психологічного супроволу особистості в закладах освіти

Шевченко, С. В. (2019) Наукові підходи до здійснення психологічного супроволу особистості в закладах освіти. Cучасні тенденції розвитку освіти і науки в інтердисциплінарному контексті. Діалог культур як чинник інтеграції: матеріали ІV-ї Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 262-264.

[img]
Перегляд
Text
Suchasni_Februar_2019_10.2-263-265.pdf

Скачати (296kB) | Перегляд

Резюме

Термін «супровід» у науці почав використовуватись майже із самого початку функціонування психологічної служби в системі освіти. Хоча термін «супровід» міцно увійшов у професійне життя практичних психологів та педагогів, і вживається як концептуально, так і відносно практичної діяльності щодо вирішення конкретних проблем, сьогодні усе ще немає єдності думок фахівців у визначенні цього поняття. Термін «психологічний супровід» у сучасній психологічній літературі трактується досить широко.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології
Користувач, що депонує: С.В. Шевченко
Дата внесення: 05 Черв 2019 08:39
Останні зміни: 12 Жов 2021 10:53
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3587

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу