Шевченко, С. В. (2019) Наукові підходи до здійснення психологічного супроволу особистості в закладах освіти. Cучасні тенденції розвитку освіти і науки в інтердисциплінарному контексті. Діалог культур як чинник інтеграції: матеріали ІV-ї Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 262-264.
|
Text
Suchasni_Februar_2019_10.2-263-265.pdf Скачати (296kB) | Перегляд |
Резюме
Термін «супровід» у науці почав використовуватись майже із самого початку функціонування психологічної служби в системі освіти. Хоча термін «супровід» міцно увійшов у професійне життя практичних психологів та педагогів, і вживається як концептуально, так і відносно практичної діяльності щодо вирішення конкретних проблем, сьогодні усе ще немає єдності думок фахівців у визначенні цього поняття. Термін «психологічний супровід» у сучасній психологічній літературі трактується досить широко.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Користувач, що депонує: | С.В. Шевченко |
Дата внесення: | 05 Черв 2019 08:39 |
Останні зміни: | 12 Жов 2021 10:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3587 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |