Меркулова, Н. В. та Панасенко, К. О. (2018) Формування комунікативної компетенції дітей-вимушених переселенців як педагогічна проблема. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. (58-59). с. 265-271.
|
Text
15 Стаття_ Меркулова Н. В..pdf Скачати (320kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розкрито проблему формування комунікативної компетенції дітей-вимушених переселенців; проаналізовано інтерактивні форми та методи формування комунікативної компетенції дітей-вимушених переселенців; схарактеризовано сутність та зміст професійної діяльності вчителя з розвитку комунікативної компетенції дітей; теоретично обґрунтовано індивідуальний підхід в процесі формування та розвитку комунікативної компетенції дітей-вимушених переселенців.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 26 Черв 2019 06:48 |
Останні зміни: | 08 Жов 2020 11:31 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3540 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |