МДПУ репозиторій

Психолого-педагогічні умови формування толерантності у дітей старшого дошкільного віку

Ляпунова, В. А. (2016) Психолого-педагогічні умови формування толерантності у дітей старшого дошкільного віку. Педагогіка та психологія (52). с. 60-69.

[img]
Перегляд
Text
9.pdf

Скачати (460kB) | Перегляд

Резюме

Стаття присвячена огляду психолого-педагогічних підходів до визначення умов, що впливають на результат формування толерантності у дітей старшого дошкільного віку в освітніх закладах. В загальній педагогіці умова розглядається, як суттєвий вплив на протікання педагогічного процесу, в тій чи іншій мірі свідомо сконструйований педагогом, дотримання якої в процесі навчання дозволяє цілеспрямовано та суттєво змінити результат. Визнається важливість таких умов, як створення толерантного освітнього середовища, досвід спілкування дитини з дорослими та однолітками; індивідуальний досвід дитини, розумовий розвиток, робота з емоціями дитини, включення дитини в активну творчу діяльність та ін. Вирішальною є роль професійної здатності педагога до формування толерантності у дітей. Показниками готовності педагогів до роботи з виховання толерантності у старших дошкільників є виражене толерантне ставлення до дітей, а також установка на особистісно-орієнтовану модель взаємодії з ними.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 12 Черв 2019 11:55
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3521

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу