МДПУ репозиторій

Роль вчителя у створенні толерантного освітнього середовища в умовах інклюзивного класу

Добровольська, Л. П. та Третякова, І. С. (2018) Роль вчителя у створенні толерантного освітнього середовища в умовах інклюзивного класу. Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації Концепції Нової української школи: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнародною участю. с. 97-100.

[img]
Перегляд
Text
D_29_2018.pdf

Скачати (259kB) | Перегляд

Резюме

Стаття присвячена проблемі формування толерантного ставлення учнів до дітей з особливими потребами. Визначається, що провідна роль у створенні толерантного освітнього середовища в інклюзивному класі належить вчителю.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 12 Черв 2019 12:00
Останні зміни: 13 Трав 2020 08:08
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3515

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу