МДПУ репозиторій

Психолого-педагогічні особливості організації профорієнтаційної роботи

Добровольська, Л. П. (2017) Психолого-педагогічні особливості організації профорієнтаційної роботи. Сучасна наука та перспективи: матеріали регіональної Інтернет-конференції молодих учених. с. 243-246.

[img]
Перегляд
Text
D_23_2017.pdf

Скачати (92kB) | Перегляд

Резюме

Дослідження в галузі психології, педагогіки свідчать про надзвичайну актуальність проблеми підготовки педагогів з високим рівнем професійної компетентності, які здатні безперервно самоудосконалюватись, постійно розширювати спектр своїх знань, впроваджуючи у практику новітні технології. З кожним роком більш очевидно стає необхідність переходу від традиційної формули «освіта – на все життя» до «освіта – протягом усього життя».

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 12 Черв 2019 11:38
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3509

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу