Добровольська, Л. П. (2017) Психолого-педагогічні особливості організації профорієнтаційної роботи. Сучасна наука та перспективи: матеріали регіональної Інтернет-конференції молодих учених. с. 243-246.
|
Text
D_23_2017.pdf Скачати (92kB) | Перегляд |
Резюме
Дослідження в галузі психології, педагогіки свідчать про надзвичайну актуальність проблеми підготовки педагогів з високим рівнем професійної компетентності, які здатні безперервно самоудосконалюватись, постійно розширювати спектр своїх знань, впроваджуючи у практику новітні технології. З кожним роком більш очевидно стає необхідність переходу від традиційної формули «освіта – на все життя» до «освіта – протягом усього життя».
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 12 Черв 2019 11:38 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3509 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |