Добровольська, Л. П. та Третякова, І. С. та Яковенко, М. В. (2017) Формування толерантного ставлення учнівської молоді до дітей з особливими потребами в полікультурному освітньому просторі. Релігія, релігійність, філософія та гуманітаристика в сучасному інформаційному просторі: національний та інтернаціональний аспекти: зб. наук. пр.. с. 175-179.
|
Text
D_24_2017.pdf Скачати (222kB) | Перегляд |
Резюме
Виховання толерантної гуманістичної особистості на сьогодні є першорядним завданням України як соціально орієнтованої держави. Все більше активізується робота щодо впровадження інклюзивного навчання, адже діти з особливими потребами мають право одержати освіту на рівні з іншими людьми. Сучасна школа – полікультурний освітній простір, яка повинна сприяти розумінню та прийняттю усіх дітей, незалежно від їх національних, культурних, релігійних, фізичних, фізіологічних та інших особливостей, а це можливо лише за умов формування в учнів толерантного ставлення. Актуальність дослідження зумовлена й гострою потребою в зміні технологій, підходів, принципів, методів, визначенні пріоритетних напрямів навчання і виховання учнів з особливими потребами в умовах інклюзивної освіти.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 30 Трав 2019 06:41 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3459 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |