МДПУ репозиторій

Проблеми формування оцінювально-ціннісних знань особистості студентів педагогічних вишів

Катріченко, В. С. та Добровольська, Л. П. (2016) Проблеми формування оцінювально-ціннісних знань особистості студентів педагогічних вишів. Психологія.

[img]
Перегляд
Text
D_22_2017.pdf

Скачати (153kB) | Перегляд
Офіційний URL: http://medpsyhology.pp.ua/

Резюме

Сучасні перетворення, що відбуваються сьогодні на тлі економічного, політичного, духовного стану суспільства супроводжують студентську молодь трансформацією її оцінювально-ціннісних знань. Доцільно відмітити, що життєві пріоритети особистості обумовлюються індивідуальною системою цінностей. Оцінювально-ціннісні знання дозволяють молоді правильно аналізувати усі зміни в їх життєдіяльності, адекватно на них реагувати, своєчасно знаходити нову інформацію, щодо розв’язання актуальних професійних завдань, підкреслює І. Жовтоніжко.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 30 Трав 2019 06:39
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3457

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу