Добровольська, Л. П. та Третякова, І. С. та Іваненко, Ю. С. (2016) Екологічна відповідальність як інтегральна якість особистості соціального педагога: філософський та психолого-педагогічний аспекти. Наукові студії із соціальної та політичної психології: зб. ст. (38). с. 212-222.
|
Text
D_19_2016.pdf Скачати (269kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглядаються науково-теоретичні та методологічні засади проблеми формування екологічної відповідальності студентів-соціальних педагогів у контексті нової освітньої та виховної парадигми. Подаються шляхи формування екологічного світогляду, відповідальності майбутніх фахівців соціальної сфери у системі освіти. Авторами аналізується категорія екологічної відповідальності як наукове поняття та предмет дослідження. Висвітлюються психолого-педагогічні підходи до проблеми відповідальності та екологічної відповідальності, що розширює межі розуміння витоків та особливостей її становлення у майбутніх соціальних педагогів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 29 Трав 2019 12:21 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3455 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |