МДПУ репозиторій

Екологічна відповідальність як інтегральна якість особистості соціального педагога: філософський та психолого-педагогічний аспекти

Добровольська, Л. П. та Третякова, І. С. та Іваненко, Ю. С. (2016) Екологічна відповідальність як інтегральна якість особистості соціального педагога: філософський та психолого-педагогічний аспекти. Наукові студії із соціальної та політичної психології: зб. ст. (38). с. 212-222.

[img]
Перегляд
Text
D_19_2016.pdf

Скачати (269kB) | Перегляд

Резюме

У статті розглядаються науково-теоретичні та методологічні засади проблеми формування екологічної відповідальності студентів-соціальних педагогів у контексті нової освітньої та виховної парадигми. Подаються шляхи формування екологічного світогляду, відповідальності майбутніх фахівців соціальної сфери у системі освіти. Авторами аналізується категорія екологічної відповідальності як наукове поняття та предмет дослідження. Висвітлюються психолого-педагогічні підходи до проблеми відповідальності та екологічної відповідальності, що розширює межі розуміння витоків та особливостей її становлення у майбутніх соціальних педагогів.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 29 Трав 2019 12:21
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3455

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу