Ляпунова, В. А. та Волкова, В. А. (2018) Стан сформованості емпатії дітей старшого дошкільного віку. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах (58-59). с. 142-148.
|
Text
Педагогика 58-59_2018_07.08.2018_1.pdf Скачати (341kB) | Перегляд |
Резюме
В статті викладено хід і результати констатувального етапу дослідження стану сформованості емпатії в старших дошкільників. Описано діагностики, які було підібрано до кожного з визначених критеріїв розвитку емоційної сфери дошкільників: рівень розвитку емоційної сфери дошкільників; сприймання експресії в конкретній си-туації; здатність ідентифікувати різні емоції відповідно до зовнішнього вигляду; зда-тність розрізняти емоційні стани людей. Визначено основні категорії причин, що ви-кликають яскраві емоції: несоціальна взаємодія, соціальна взаємодія та ситуація, пов’язана з внутрішніми переживаннями дитини, незалежно від конкретної ситуації. Зроб-лено висновок про незадовільний реальний стан сформованості емоційно-чуттєвої сфери старших дошкільників та необхідності посилити увагу з боку вихователів до розвитку в дітей сприйняття експресії.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 31 Трав 2019 06:15 |
Останні зміни: | 08 Жов 2020 11:31 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3443 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |