Кунінець, Олеся (2014) Діагностика глухих дітей молодшого шкільного віку залежно від діапазону сприйманих частот за медико-педагогічною класифікацією Л.В. Неймана. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). pp. 277-281. ISSN 2219-5203
Text
867-1778-1-PB.pdf Download (295kB) |
Official URL: http://ojs.mdpu.org.ua/index.php/nv/article/view/8...
Abstract
Класифікація стійких порушень слуху має враховувати не тільки ступінь ураження слухової функції, а й стан мови. Щодо мовної функції в дітей із порушеннями слуху, то характер і ступінь її недостатності залежать від взаємодії трьох основних чинників: ступеня ураження слуху; часу виникнення дефекту; умов розвитку дитини після виникнення ураження слуху.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | admin admin mdpu |
Date Deposited: | 09 Mar 2016 18:25 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/343 |
Actions (login required)
View Item |