МДПУ репозиторій

Цілі та зміст історичної освіти в народних школах Підкарпатської Русі (1919-1938 рр.)

Ковач, Артур (2014) Цілі та зміст історичної освіти в народних школах Підкарпатської Русі (1919-1938 рр.). Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 266-271. ISSN 2219-5203

[img] Text
865-1776-1-PB.pdf

Скачати (328kB)

Резюме

У статті проаналізовано так звані навчальні засади з історії для народних шкіл Підкарпатської Русі. Встановлено, що динаміка змін щодо мети та змісту тогочасної шкільної історичної освіти безпосередньо залежала від суспільно-політичної ситуації в Чехословаччині та Європі: з 1919–1920 н.р. уроки історії, передусім, виховували дітей у моральному та громадянському дусі, заснованому на альтруїзмі, доброті, толерантності, щирості, патріотизмі тощо; із 1930–1931 н.р. головним завданням шкільної історії стало прищеплення молоді республіканських і демократичних цінностей; із 1933–1934 н.р. – вона сприяла усвідомленню єдності світу, необхідності його прогресивного поступу та миру; із 1937–1938 н. р. – ідейно готувала до оборони батьківщини та можливих військових дій.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LA Історія освіти
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 09 Бер 2016 18:25
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/341

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу