Ковач, Артур (2014) Цілі та зміст історичної освіти в народних школах Підкарпатської Русі (1919-1938 рр.). Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 266-271. ISSN 2219-5203
Text
865-1776-1-PB.pdf Скачати (328kB) |
Резюме
У статті проаналізовано так звані навчальні засади з історії для народних шкіл Підкарпатської Русі. Встановлено, що динаміка змін щодо мети та змісту тогочасної шкільної історичної освіти безпосередньо залежала від суспільно-політичної ситуації в Чехословаччині та Європі: з 1919–1920 н.р. уроки історії, передусім, виховували дітей у моральному та громадянському дусі, заснованому на альтруїзмі, доброті, толерантності, щирості, патріотизмі тощо; із 1930–1931 н.р. головним завданням шкільної історії стало прищеплення молоді республіканських і демократичних цінностей; із 1933–1934 н.р. – вона сприяла усвідомленню єдності світу, необхідності його прогресивного поступу та миру; із 1937–1938 н. р. – ідейно готувала до оборони батьківщини та можливих військових дій.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LA Історія освіти |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 09 Бер 2016 18:25 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/341 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |