Мінкова, О. Ф. та Волкова, І. В. та Хомчак, О. Г. (2018) Диктант як одна зі сходинок на шляху до подолання труднощів у процесі вивчення української мови. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету ім. Б. Хмельницького. Серія: Педагогіка. с. 158-163.
|
Text
Педагогика_21 (3)-страницы-158-163.pdf Скачати (328kB) | Перегляд |
Резюме
У статті окреслено шляхи подолання труднощів у процесі вивчення української мови, зокрема через призму диктантів, оскільки диктант як узагальнення орфографічно-пунктуаційних правил привчає учнів до постійного мовного тренування – активізується увага, мовлення, сприйняття, які є важливою ланкою в опануванні мовного матеріалу.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра української мови > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра української мови |
Дата внесення: | 28 Трав 2019 10:34 |
Останні зміни: | 29 Вер 2020 12:36 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3365 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |